Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 28 kwietnia 2016

Rossmann promocja...49%





... właśnie trwa drugi tydzień promocji w Rossmannie...
/ tusze, kredki do oczu, cienie/

....

Co tu dużo pisać?!
uwielbiam tę promocję

...przyzwyczaiłam się, że dwa razy do roku robię większe zakupy kosmetyczne...


A tym razem kupiłam:

I tydzień

rewelacyjny puder Maxfactor Cream Puff
to już moje czwarte opakowanie

Bourjois róż z drobinkami, trwały 


Cream BB Rimmel - zdecydowałam się na kupno, gdyż uwielbiam z tej samej serii podkład Wake me up,
jestem z niego zadowolona, ma fajną kremową konsystencje i lekkie krycie


II tydzień

ten tusz uwielbiam, to już moje trzecie opakowanie
skuszona reklamą kupiłam:
"Nigdy więcej niewidzialnych rzęs, Z TUSZEM CZY BEZ TUSZU! Nowa maskara Rimmel Volume Colourist to rzęsy ciemniejsze i bardziej gęste na dłuuugo! Żegnajcie niewidoczne rzęsy!" Źródło
na razie szału nie ma..ale jak mówią w reklamie na efekty trzeba poczekać ;)
tradycyjnie zakupiłam cień Color Tatoo 24
te cienie już chyba każdy zna,
rewelacja
tym razem kupiłam kolor cielisty /matowy/


III tydzień

oj ...czekam na ten tydzień
muszę sobie kolekcję szminek odbudować....niestety większość zjadła lub wykorzystała moja cudowna Linka...

A planuje kupić:

Loreal Color Riche Extraordinaire
fajny błyszczyk


Loreal pomadka


Maybelline Color Whisper

może skuszę się na dwa kolorki, bo szminka jest super
nie wysusza ust, delikatnie nabłyszcza i jest bardzo wydajna



Pomadki Rimmel Lasting Finish od Kate Moss




poszukam coś jeszcze matowego, może jakąś kredkę do ust

...zaglądnę też do szafki Bourjois

BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET 



Moja lista zakupów z zeszłego roku:

Nawet nie wiedziałam, że jest drogeria internetowa Rossmann TU

Rewelacyjny pomysł z tymi promocjami!

Życzę sobie i innym, aby więcej sieciówek organizowało takie rabaty :)


2 komentarze:

  1. Też uwielbiam tę promocję i już zrobiłam zapas podkładu i pudru jutro wybieram się po tusz do rzęs. Może skuszę się na ten co Ty proponujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam taki zapas w listopadzie, że teraz już nie musiałam :) tusz Loreal polecam bardzo i Maskarę Maybelline Colossal Volum Express /wersja żółta /

      Usuń

Dziękuję za komentarz.