Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 23 maja 2016

Chojnice...Charzykowy...

...nasze mini, mini wakacje ...

Jezioro Charzykowskie

wszystko zaczęło się w poniedziałek, kiedy to mąż sprawdził obsadę na weekend, okazało się, że dostał mecz w Chojnicach....
ok 400 km od domu..droga słabiutka, mecz bardzo późno, więc z czystym sumieniem zdecydowaliśmy o nocowaniu w hotelu :)
..dzieci do dziadków, a my fruu :)

wieczorem w sobotę byliśmy w hotelu
..oj jak cudownie jest przespać całą noc bez wędrowania po pokojach..


hotel bardzo ładny
kameralny


pełno ślicznych ozdóbek


cisza, spokój



po śniadanku poszliśmy nacieszyć oko



polujące bociany, żabi rechot











...przed meczem relaks w pokoju...


Chojnice
szatnia sędziowska
2,5 godz przed meczem

 


...na stadionie..
kibice jeszcze się schodzą





..z kibicami...
niestety sama kobieta na stadionie wzbudza zaciekawienie....musiałam się tłumaczyć z kim jestem, komu zdjęcia robię i jakiej drużynie kibicuję, a że jestem słabym kłamczuchem to musiałam stamtąd uciekać, bo prawdy nie chciałam zdradzać podpitym kibicom :/
..reakcja mogłaby być różna, jakby usłyszeli, że jestem od sędziego ;P


..pyszną rybkę sobie zjadłam..


rynek w Chojnicach
pogoda w kratkę
raz słońce raz deszcz


żeby nie było za nudno
...dostaliśmy mandat...wiem! nie ma czym się chwalić, płakać też nie będziemy...
powiem tylko, że podziałał, bo po spotkaniu z policjantem, dokładnie patrzyliśmy na znaki :p


..wyjazd udany, tylko troszkę za krótki :)
..choć nie wszyscy tak myśleli
..w domu, dziadków zastaliśmy ledwo żywych, marzących o powrocie do spokojnego domu :]

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.