Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 10 maja 2016

Elementarz Stylu. Katarzyna Tusk /31




"Po czterech latach prowadzenia najpopularniejszego w Polsce bloga poświęconego modzie i stylowi życia, jego autorka napisała i zilustrowała swój własny "Elementarz stylu", w którym łamie stereotypy na temat mody i zdradza sposoby na to, aby zawsze wyglądać szykownie.

Książka pozwala zrozumieć, że styl i elegancja są dla każdego, kto gotów jest zaakceptować kilka uniwersalnych zasad. Pełno w niej interesujących obserwacji i praktycznych uwag wynikających również z życiowych doświadczeń autorki.

?Elementarz stylu? sam jest przykładem wydawniczej elegancji.

Płócienna, twarda oprawa, ponad setka zdjęć i estetyczna zawartość to także atuty tej książki, która z pewnością może stać się dopełnieniem nawet najpiękniejszych książkowych kolekcji.
Każda kobieta, która chce wyglądać dobrze, nie marnując przy tym za wiele czasu i pieniędzy powinna być ?Elementarzem? w pełni usatysfakcjonowana.Źródło

Kolejna fajna książka o stylu. Jest dość droga, ale wydana naprawdę ładnie. Przejrzyście napisana i bardzo ładne zdjęcia. /Cena regularna to ok 45 zł, mi udało się ją złapać za ok 25zł :)/

:) czytając książkę, robiłam sobie listę rzeczy, które potrzebuję, aby zrobić bazę, wg tej książki brakuje mi jakieś 15 rzeczy  :P
no cóż, wg autorki kolory bazowe to czarny, szary, biały, granatowy i beżowy...ja szarego nie uznawałam w ogóle, za czarnym i granatowym też nie przepadam..biały i beżowy lubię, ale przy dzieciach ograniczyłam do minimum ...

Fragmenty książki:







2 komentarze:

  1. Ja przeglądałam ją w księgarni, ale nie zdecydowałam się na zakup. Ale sama książka spodobał mi się, znalazło by się tam kilka ciekawych rad. :) Piękne zdjęcia do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wahałam się z kupnem tej książki, ale teraz nie żałuję :) zdjęcia rewelacyjne i fajnie napisana.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.