Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 2 maja 2016

Mama

..mija kolejny rok...

nie wiem czy kiedyś uwolnię się od tej daty...może kiedyś będę podchodzić do tego spokojniej...może...


...w tym roku nie mam siły / ochoty rozpisywać się
chyba już dość napisałam rok temu i tu ...


..zastanawiam się ile jest, w tym przypadku..ile planu Pana Boga, a może jeszcze jest jakieś inne wytłumaczenie.....jedni mówią nieszczęśliwy wypadek, jeśli tak, to jak wytłumaczyć fakt, że Tato mojej Mamy także zginął pod kołami samochodu?! /co jakiś czas dochodzą do mnie informacje, że ktoś zginął na pasach tak jak jego bliski kilka lat wcześniej, o co w tym chodzi?/ Kto będzie następny?....
...do tego co roku pojawiają się inne "zbiegi okoliczności"..dzień przed 8 rocznicą śmierci mojej Mamy, mój mąż sędziował mecz, w którym grał on! ten, który zabrał nam ukochana osobę!..

w ten dzień, chodzi mi po głowie, jeden cytat z książki..wydaje mi się, że przeczytałam to w książce Ks. Jana Kaczkowskiego /niestety nie jestem na 100% pewna /
mniej więcej brzmiało to tak:

Ksiądz Jan spotkał się z sierotami i opowiedział im o spotkaniu z osobą, która ma rodziców....ta osoba zapewniała, że gdyby ją spotkała taka tragedia, że gdyby ona straciła rodziców to by umarła, nie dałaby rady żyć dalej.... /ile razy ja też to słyszałam/
Wiecie co odpowiedziały sieroty? 

Wspólnie wykrzyknęły: CHCIAŁABY !!!

krótki komentarz, który mówi wszystko...ktoś kto to przeżył, to wie o czym mówię i myślę....ktoś kto tego nie przeżył, nie zdaje sobie z tego sprawy, że praktycznie każdy kto przeżył tragedię marzy o tym by umrzeć...ale niestety, a może stety tak się nie dzieje, nie umierasz z ukochana osobą, karzą żyć ci dalej, codziennie musisz wstawać z łóżka, codziennie musisz wykonywać bzdurne czynności, oglądać zadowolonych, nieświadomych ludzi...pewne jest to, że powiedzenie czas goi rany jest prawdziwe ...blizna zostaje, ale z dnia na dzień jest ciut lepiej.

4 komentarze:

  1. Pozostaje mi tylko wirtualnie Cię przytulić. Bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi mala wydaję się ze z roku na rok jest tylko gorzej..Tesknie za nia każdym kawałkiem siebie. Tęsknię jak ogladam telewizje, tesknie jak gotuje obiad, tesknie jak jade samochodem. Tesknie przy każdej przykrej sytyacji w pracy i Tesknie jak wydarzy się coś dobrego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.