Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Będzie Ślub!



już wspominałam, że szykuje się imprezowa druga połowa roku....

mamy kilka imprez i wszystkie bardzo ważne dla mnie, jak ślub mojej kochanej chrzestnej czy chrzest Agatki, która pojawiła się w naszej rodzinie niespodziewanie....
...jednak najważniejsze wydarzenie to ...
...ślub mojej cudownej siostry...
...to dopiero niespodzianka...
...w lipcu decyzja, a w listopadzie ślub!
zawsze wiedziałam, że moja siostrunia jest szalona, ta bardziej zwariowana ...ale że aż tak :)

..fajnego narzeczonego ma, a to najważniejsze..
życzę jej wszystkiego co najlepsze
życzę IM wszystkiego naj :)

właśnie dostałam oficjalne zaproszenie


byłyśmy już oglądać suknie .ba...jest już kupiona
/nie piszę, którą wybrałyśmy, bo to ma być niespodzianka dla bliskich/











która najfajniejsza?!

...piękna sala  zarezerwowana...

BĘDZIE ŚLUB!

ale się cieszę...jednocześnie się stresuję strasznie..w końcu  świadkową jestem :)))

7 lat temu to moja siostrunia świadkową była na moim ślubie i poradziła sobie niesamowicie, teraz ja muszę dać z siebie wszystko!

...................

* a tak z innej beczki ;) w domu remont...po powrocie z wakacji zakasałam rękawy i zabrałam się za malowanie mieszkania....salon pomalowałam, dzisiaj ruszę z przedpokojem...pierwszy raz malowałam ściany - jak wrażenia?! - nie jest to takie trudne, choć czasochłonne i niestety kręgosłup dostaje w ..
..najgorsze jest sprzątanie i ewentualne skrobanie farby z listw przypodłogowych ;P

Denisek ma mapę świata nad łóżkiem..


a Lili sówki

..lecę malować
:)

3 komentarze:

  1. Pokój u maluchów bardzo ładny. Jak wchodzilam Maksiula powiedział ciociu zamkni oczy i pozwolil mi dopiero zobaczyc jak byłam w środku. Urzekający: jak zachwalalam jego mape powiedział ze lili tez ma ladne ptaszki( o siostrze nigdy nie zapomina). Bardzo ladny opis<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.