Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 19 sierpnia 2016

Zanim się pojawiłeś. J. Moyes /34





"Co robisz, jeśli chcesz uszczęśliwić osobę, którą kochasz, ale wiesz, że to złamie twoje serce?

Jest wiele rzeczy, które wie ekscentryczna dwudziestosześciolatka Lou Clark. Wie, ile kroków dzieli przystanek autobusowy od jej domu. Wie, że lubi pracować w kawiarni "Bułka z masłem" i że chyba nie kocha swojego chłopaka Patricka. Lou nie wie jednak, że za chwilę straci pracę i zostanie opiekunką młodego, bogatego bankiera, którego losy całkowicie zmieniły się na skutek tragicznego zdarzenia sprzed dwóch lat.

Will Traynor wie, że wypadek motocyklowy odebrał mu chęć do życia. Wszystko wydaje mu się teraz błahe i pozbawione kolorów. Wie też, w jaki sposób to przerwać. Nie ma jednak pojęcia, że znajomość z Lou wywróci jego świat do góry nogami i odmieni ich oboje na zawsze.

"Zabawna, zaskakująca i rozdzierająca serce. Powieść, która pokazuje cudowną złożoność miłości."
„People”

"Ta powieść daje niezwykłą słodycz – będziesz się uśmiechać przez łzy."
„O, The Oprah Magazine”

"Mistrzowska… łamacz serc w jego najlepszym znaczeniu."
„New York Daily News”

"Zabawna, poruszająca powieść, która ani przez chwilę nie przestaje zaskakiwać."
„USA Today”" Źródło


Ta książka mnie pozytywnie zaskoczyła. Zazwyczaj wybieram książki biograficzne lub poradniki, nie bardzo lubię czytać bajek - wymyślonych opowieści..jednak tę książkę przeczytałam jednym tchem..czytałam do 3 w nocy...po prostu REWELACJA! POLECAM! Czyta się bardzo szybko. ..piękna historia miłosna /nic więcej nie mogę napisać - trzeba przeczytać :)

6 komentarzy:

  1. Czytam o niej wiele pozytywnych opinii, w kocu chyba będę musiała ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar obejrzeć film o tym tytule.Po Twoim opisie podejrzewam,że po książkę też sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmu nie widziałam, ale z miłą chęcią oglądnę :)

      Usuń
  3. Czwarty raz wracam do tego postu z zamiarem napisania komentarza. Za każdym razem stwierdzam, że nie warto, ale jednak mnie nosi. No nie mogę tego nie powiedzieć, ale dla mnie to najgorszy film, jaki w życiu widziałam. Werter mnie odrzucał od zawsze, a ten film wręcz zionie tymi "młodymi cierpieniami". Bo to nie jest opowieść o miłości. To film o egoizmie.
    Poniżej znajduje się spoiler.
    Główny bohater jest obrzydliwie bogaty, przed nim, może nie takie samo, ale również dobre życie ze wspaniałą kobietą, która go kocha. On jednak odrzuca to wszystko, ponieważ minęło wyznaczone przez niego pół roku. A mnie telepać zaczyna, bo facet zachowuje się jak zapatrzony w siebie nastolatek. Ja rozumiem, dziewczyna może się odkochać, jemu może życie zbrzydnąć, jednak, na litość boską, zabić się można w dowolnym momencie. Gdzie w tym wielka, piękna miłość? Gdzie w tym poświęcenie dla drugiej osoby?
    Innymi słowy, osoby niepełnosprawnej bym na ten film nie zabrała. Skoro bogaty, kochany mężczyzna, który ma fachową i całodobową opiekę postanawia się zabić, co pozostaje wszystkim niepełnosprawnym, którzy nie mieli tyle szczęścia? Powinni zacząć się masowo mordować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja też z końcówki nie jestem zadowolona, też nie zgadzam się z takim podejście, choć nie jestem w takiej sytuacji, więc nie wolno mi oceniać....jednak książkę czyta się jednym tchem, jest rewelacyjnie napisana, polecam :) wczoraj zakupiłam kolejną część "kiedy odszedłeś", nie mogę się doczekać aż zacznę czytać :)

      Usuń
  4. Widziałam tylko film, bardzo ładny, piękna opowieść. :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.