Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 24 września 2016

Gdzieś ptaszki ćwierkają, że zbliżają się promocje w Rosmannie...AKTUALIZACJA

...jeśli to prawda, to jestem super szczęśliwa....
mam małą listę...hmmm..no dobra dużą listę zakupów :)

start 30.09.2016r

cień maybelline color tattoo - rewelacyjna baza do każdego makijażu




rozświetlacz True Match Loreal



Paletka Nude

Maybelline


 a może Wibo


KUPIŁAM TĘ PALETKĘ - SŁABIUTKA, WYGLADA PIĘKNIE, ALE CIENIE SĄ SŁABO NAPIGMENTOWANE

Podkład

Rimmel wake me up - ten podkład uwielbiam


i chcę coś nowego spróbować, może Bourjois


Puder

mój ulubiony to Max Factor Cream Puff, mam zapas w domu


a może się skuszę na Rimmel, Lasting Finish
/mam podkład tej serii i sprawdza się super/

Maskara

Loreal, Volume Million Lashes
/uwielbiam tę w czerwonym opakowaniu/


chciałabym też wypróbować maskarę z Bourjois

KUPIŁAM - SZAŁU NIE MA - ZA TE PIENIĄDZE DRUGI RAZ BYM SIĘ NIE SKUSIŁA.
/na ostatniej promocji kupiłam na spróbowanie Rimmel Volume Colourist - nie sprawdził się!


Koniecznie pomadki - wybiorę na miejscu :)

BUEJOIS VELVET - REWELACYJNE MATOWE POMADKI


żel do brwi Maybelline

TAKI SOBIE - BARDZIEJ POLECAM  WIBO Żel do brwi Eyebrow Stylist

muszę też kupić sobie szczotki do nakładania podkładu - nie wiem czy jest w Rossmanie,
słyszałam że w Hebe są

KUPIŁAM W HEBE - FAJNA ODMIANA :)

baza pod cień sypki - może się skuszę na coś albo zostanę przy cieniach Tattoo

odżywka do rzęs - wybiorę na miejscu




Dodatkowo co mam i polecam:

róż / bronzer z Bourjois

WIADOMO-CUDO -  KUPIŁAM SOBIE JESZCZE CIEŃ /ORIGINALE 03/
POLECAM

tusz do rzęs Maybelline Volume Colosal  - działa cuda

korektor Wibo

Kredki do oczu Maybellina Colorama
/miękka, odcień brązowy jest super uniwersalny/




GDY KOBIETA IDZIE NA ZAKUPY:




:)

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będą te szczotki do podkładu, bo chętnie bym je wypróbowała :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tobie zakochałam się w tym tuszu czerwonym :) już przebieram nogami na tecpromocje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tobie zakochałam się w tym tuszu czerwonym :) już przebieram nogami na tecpromocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ptaszkom dziękuję, bo powoli kończą mi się niektóre rzeczy i z przyjemnością wypróbuję nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.