Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 7 września 2016

Imieniny Lilianny...


4 -tego sierpnia Lilianna obchodziła swoje imieniny

Ponieważ moja córeczka nie jest wymagająca /przynajmniej na razie/, sama musiałam wymyślić prezent dla niej
/nie to co Denisek, który listę prezentów ma zaplanowaną na cały rok...ba... na całe kolejne 4 lata ! 

..więc..
Lineczka dostała magiczną toaletkę...może , choć troszkę, oszczędzi moje kosmetyki...
wiem, wiem..nadzieja matką głupich..


Linka jest mistrzynią min
/lepsza jest od mamy ;P

..Denisek dostał super broń..
/super wg niego, ja tam, w tym super nic nie widzę/


...i jeszcze zestaw cieni dostała od cioci...
/jakby ktoś pytał, Lili nie maluje siebie -takie jest założenie- maluje tylko dorosłych i swoje laleczki..jak widać Dora już make up ma :)


Denisek ciągle aktywnie....park linowy...
Lili ma inny charakterek...powiedziała, że nie wchodzi na liny, bo się boi!..brat nie boi się niczego!


...rolki poszły w ruch...


Denisek dostał zestaw znaków
/wszystkie już zna, jak On to mówi "łatwizna"/


w przedszkolu organizują turniej warcabowy....Denisek kazał kupić warcaby /nie wiem czemu wcześniej ich nie kupiłam/...szybko załapał co i jak...codziennie trenuje, bo chce wziąć udział w turnieju...


i dla tych co nie wierzyli, że nam się uda...
...po siedmiu latach...wreszcie wybraliśmy się do klubu...było rewelacyjnie...kondycja nie ta...zakwasy miałam przez tydzień, ale bawiłam się rewelacyjnie..przypomniały mi się czasy, kiedy mieliśmy po 17, 18 lat i chodziliśmy co tydzień na całonocne imprezy :)



Co tydzień nie dałabym rady, ale raz na jakiś czas :)
........

Imieninki po raz drugi, u dziadków :)




śliczna sukieneczka - prezent





1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z tymi kosmetykami :) Proszę koniecznie napisać, czy Pani kosmetyki ocalały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.