Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 23 listopada 2016

Karpacz...

magiczne miejsce...piękne widoki...chmury otuliły góry..


cudowne wspomnienia..tu dostałam pierścionek zaręczynowy 9 lat temu....usłyszałam: "wyjdziesz za mnie?"
....ale ja wtedy ryczałam ;P
...........
W niedzielę wybraliśmy się całą rodzinką do Karpacza



droga baaardzo, baaardzo długa - 1,5 godz. jazdy ;D więc musieliśmy przerwę zrobić na jedzenie
..tak! bardzo zdrowe jedzenie :)
każdy jadł jak potrafił - Linka razem z papierem :)
P.S. "Tata! Mamy Cię!" ↓

..tam oczy odpoczywają..




po ciężkiej podróży musieliśmy wyprostować kości



chłopaki w swoim żywiole
..brak gruntu pod nogami..to jest to!


 piekielna rodzinka.pl ;)



odwiedziliśmy muzeum zabawek...



nakręcany miś..pamiętam z dzieciństwa..to chyba Ciocia Iza takiego miała


pomoc w zwiedzaniu

wiadomo..przedstawiać nie trzeba..




 Na koniec odwiedziliśmy karczmę, w której byliśmy dwa lata temu Majówka 2014 
/ale dzieci mi urosły!/
.....
aaa i zmieniając temat....obcięłam włosy...miałam długie do pasa, a teraz:


czuje się rewelacyjnie...ale to wygoda...i jak super się teraz je myje :) od razu lżej na głowie ;p

4 komentarze:

  1. fryzjer dla kobiety to bajka, nawet jesli tylko umyje nam włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! zakupy i fryzjer potrafi zdziałać cuda :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tego wyjazdu. My w góry mamy tak baaardzo daleko a mi mąż oświadczył sie nad morskim okiem chciałabym tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak pięknie nad morskim okiem :) my do Zakopanego też mamy spory kawał.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.