Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 10 stycznia 2017

po po świątecznie, noworocznie itd....



teraz jest ten czas kiedy częściej spędzamy dni rodzinnie....mąż ma przerwę świąteczną w nauczaniu oraz sędziowaniu.....radość ogromna miesza się z zakłopotaniem, bo tak jakoś dziwnie..tyle czasu razem....


...ku przestrodze!

...poszliśmy razem na "kulki"...dzieci się bawią a my rozmawiamy popijając kawę....przytoczę tu fragment notatki męża:

"Zakupy zrobione. Chwila spokoju. Szczęśliwa Rodzinka w komplecie. Lila z Maksiem "szaleją na kulkach", Żona z Mężusiem popijają kawkę, rozmawiając, czytając, ciesząc sie chwilą :)
Kilkadziesięt minut później wyciągam portfel, żeby zapłacić ... no i ... portfel pusty. Tzn. nie do końca. Portfel opróżniony z banknotów :) :)
Od tak - Gary Lineker w programie Match of the Day nazywa to "one touch thank you very match" :) 
Tak właśnie wygrałem dzisiaj konkurs na "pozytywnego naiwniaka" okresu świąteczno - noworocznego :)
A teraz dwa zdanka do ciebie "moralny placku", kimkolwiek jesteś:
1. Serdecznie dziękuję Ci za to, że "poczęstowałeś" się pieniędzmi, odkładając portfel na swoje miejsce i nie zabierając dokumentów. Zaoszczędziłeś mi trochę biurokracji. Naprawdę szczerze dziękuję.
Gratuluję również "wyuczonego fachu". Najwyższa półka!
2. Tu już poważniej, naprawdę przykrym jest, że istnieją tak "zgniłe moralnie osoby". Kiedy jedni wstają rano i ciężko pracują, inni hasają sobie w okresie świąteczno - noworocznym, zbierając swoje żniwo.
Konkluzja:
Będąc pochłoniętym magią pozytywnego myślenia (POSITIVE MINDSET), już w perspektywie kilku godzin wyciągnąłem z tego zdarzenia bardzo POZYTYWNE konkluzje.
My - fitness freak'i - nie mamy żadnego problemu z pozytywnym postrzeganiem świata. Co więcej, najczęściej naszym postępowaniem i naszą pracą, którą kochamy, zarażamy Osoby będące dookoła nas.
Jesteśmy tak POZYTYWNIE zakręceni, że zapominamy, iż ten świat składa się również z "internetowych troli" czy zwyczajnych "kieszonkowych placków (...)"
nic dodać..nic ująć :)

Zdjęć ze świąt brak...zrobiłam kilka, ale aparat mi się popsuł i nie mam jak zgrać :/
..a po za tym nie chciało mi się latać z aparatem...
coś ostatnio ...w ogóle mi się nie chce robić zdjęć, pisać bloga - ale - nie chce mi się o tym pisać :P

kilka zdjęć:

Tata przytargał choinkę do domu..miała być piękna, wysoka, rozłożysta...jednak mąż postawił na choinkę fit....talia osy..:D

..i taka nam stoi...
zastanawiam się jak jej się pozbędziemy....hmm...przez okno nie wyrzucimy /tak wiem, że tak nie wolno - mimo to co roku tak się pozbywaliśmy choinki /..teraz ma mega ciężką doniczkę więc będzie słabo


z rana....

przedszkolak


Lineczka


i  taki liścik....uwielbiam te krótkie wiadomości :)


kartka świąteczna dla pani trener

drugie miejsce na turnieju w Lesznie ...mój piłkarz


fabryka pierogów


kraina zabawek

..zdolny kucharz...hamburgera proszę..


Denisek już coraz lepiej radzi sobie z literkami



Nowy rok dla Taty jak zwykle zaczął się aktywnie....a my się przyłączyliśmy




Denisek już po balu karnawałowym w przedszkolu...
...po dwuletnim mundurze policjanta przyszedł czas na Lord Vadera


Lileczka ćwiczy balet z youtubem :)



...śnieżynka...


Coś mnie wzięło na wspominki:
a tak pisałam w styczniu 2015 TU
w 2016 TU

a poza ty...wszystko ok..Denisek chodzi zadowolony do przedszkola....ciągle ma wodę w uszach przez co słabo słyszy /dzieje się tak po katarze, podobno z tego wyrośnie/ ...Linka grzeczna dziewczynka.a ja mam ewidentnie spadek formy...kręgosłup mnie boli niesamowicie, brakuje mi siły do starań i troszkę załamuję się myślą, że jeśli ja "czegoś" nie zrobię, to nikt.......
i to tyle...jak się odmulę to będzie kolejny post!

2 komentarze:

  1. Dzieje się sporo u was ! I tak ma być;-)
    Zdrowia życzę i zapału.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne szkraby :)
    Pozdrwionka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.