Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 22 marca 2017

Zrobiło się smutno, pusto....





Przejrzałam swoja listę blogów, które mam zapisane  - blogowe znajomości ;) 
i ze smutkiem stwierdzam, że dużo blogów już nie istnieje, mamy, które pisały bloga na równi ze mną przez te kilka lat,  wycofały się....i tak jakoś zrobiło się smutno....tak na prawdę to chyba z 10 blogów zostało, na które ciągle od kilku lat zaglądam..kiedyś było przynajmniej 3 razy więcej....zastanawiam się kiedy padnie na mnie...pomału widzę, że straciłam chęci, że dzieci już zajmują się więcej same, nie chcą zdjęć.....jeszcze chwilka i Lila pójdzie do przedszkola a ja będę musiała znaleźć dla siebie inny pomysł...cóż pożyjemy, zobaczymy ;)


Mamowe Blogi, gdzie zaglądam od "zawsze":
/niestety większość z tej listy, nie dodaje postów zbyt często/


Dziewczyny, miło się do Was zagląda, fajnie, że jesteście :)
Mam nadzieję, ze nikogo nie pominęłam, jeśli tak, to obiecuję, że nie zrobiłam tego z premedytacją ;P

Lineczka i jej manicure 
/oczywiście wykonany samodzielnie/



wzruszające....Tato przygotował obiad - niespodziankę dla Mamy na jej imieniny
/dodam, że na gotowaniu zbytnio się nie zna/


7 komentarzy:

  1. Ja mam podobnie, ale ja jestem, lubię to i puki co piszę dla siebie, dla wspomnień. Dziękuję ze jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ...tak tak,tylko dla Ciebie zaczyna się wszystko od początku ;P znowu szał z pieluchami, ząbkami i innymi gadżetami dla Kubusia.. trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. Mi brakuje czasu na bloga. Praca chłopaki bieganie i wieczorem padam na nos. Już nie raz myślałam aby zakończyć pisanie ale mi szkoda. Ja też czytałam wiele blogów i teraz już ich nie ma a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szkoda....obyśmy trzymały się jak najdłużej :D

      Usuń
  3. To prawda. W blogosferze bardzo pusto sie zrobilo i tak jak Tobie jest mi z tego powodu smutno. Sporo mam zrezygnowalo z pisania, a szkoda...
    Dziekuje za to, ze jestes i nas odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myslałam, że tylko ja mam takie odczucia. Rozumiem, że dzieci rosną, ida do przedszkola, szkoły ... a blog zanika śmiercią naturalna a szkoda, bo z wieloma zżyłam się i jak mówisz, smutniej jakoś a nie chce mi się szukać nowych ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.