Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 5 maja 2017

6 Lat!

 Niesamowite!

Nic oryginalnego nie napiszę....jestem w szoku jak to szybko minęło...choć dzień dłuży mi się czasem niemiłosiernie to w perspektywie tygodnia, miesiąca, czas leci nieubłaganie :/

Maksymilian Kornel
23.04.2011r  Wielka Sobota    godz. 18.29

Wczoraj siedziałam i przeglądałam bloga...zaczęłam od początku i tak leciałam do tego miesiąca....za każdym razem kiedy dodaję jakiś post wydaje mi się mało ważny i te zdjęcia do kitu....a jak oglądam, czytam to po np kilku latach jestem taka zadowolona, że to zrobiłam...jaka piękna pamiątka, ile cudownych zdjęć i wspomnień.....i tak oglądałam zdjęcia Maksia jak był malutki, czytałam jak mi dawał popalić, w końcu nie bez powodu otrzymał ksywkę Denisek - Denis rozrabiaka.....jak ten czas szybko minął...jak on mi niesamowicie wyrósł....ile się nauczył....z malucha stał się fantastycznym chłopcem...niesamowite! i niestety troszkę smutne...idzie w dobrym kierunku, ku samodzielności, a mama troszkę idzie w kąt...wiem, że taka kolej rzeczy, że tak należy ble ble ble...ale czasem łezka w oku się kręci.


....tradycyjnie urodziny były długie....
najpierw kameralnie w domu




fajnie się złożyło...w dniu urodzin Maksiu był na turnieju...wymarzony prezent urodzinowy...strzelone dwa gole jako obrońca :)


..kolejny weekend ... odbyła się wielka impreza dla znajomych...




Linka też zadowolona..poszalała ze starszakami...



przegląd prezentów

..świętowanie po raz trzeci u Babci i Dziadka....kolejne przyjęcie :)


STO LAT SYNECZKU :*
ZDRÓWKA!
JESTEŚ NASZĄ DUMĄ!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.